torsdag den 8. december 2011

Julen kommer :)

Det er allerede d. 8. december - tiden flyver virkelig afsted. Til nytår er der allerede gået 4 måneder - men hvis jeg synes tiden går hurtigt, så er det nok fordi jeg har det godt og hygger mig :)

For et par dage siden gik jeg en måneskins-tur med mig selv, og fandt dette flotte vandfald tæt på hvor jeg bor. Som I nok kan se på billedet, så er det rimeligt frossen til:


En af de seneste nætter spottede jeg også nordlyset igennem mit vindue. Det er lige fanscinerende HVER gang :) 


D. 3. december var den længe ventede dag! Endelig skulle vi holde vores julemarked, og herunder kan I se et lille udvalg af nogle af de flotte sager vi laver:














Og jeg bliver nødt til at sige det igen igen igen: Jeg har verdens bedste familie! Idag ankom en kæææmpe pakke fyldt med kalendergaver. Jeg er så glad - mange tak til far, sus, mine søstre og farmor og farfar! :)

I pakken til d. 2. december var der ikke mindre en 1 flaske vodka og tilhørende juice! Det er så genialt. haha. Der sparede jeg lige 200 dKr. Dejligt - og nu ved jeg hvad jeg skal lave imorgen aften ;) (Nej nej farmor, jeg føjter da ikke). haha


Og i én af pakkerne fik jeg denne dejlige hjemmestrikkede nissefar (farfar - ja den ligner lidt) hehe :)
Så endelig kan jeg komme lidt mere i julestemning med mit julepynt jeg har fået i pakkerne.


Jeg ved det var en meget kort post, men der er ikke lige sket så meget på det sidste end arbejde.. Nu kommer min mor jo på onsdag - og vi skal ud at ride på islandske heste, stå på ski og i den blå lagune, der skal nok komme nogle billeder og opdateringer derfra!

På lørdag skal jeg hjælpe Rødekors heroppe med at uddele varm kakao på shoppinggaderne i Reykjavik, det skal nok blive sjovt men sikkert også MEGET KOLDT. uhhh..

Ha´en dejlig weekend!

Knus og kram Maria :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar