torsdag den 15. december 2011

Mor er kommet og nu skal der hygges!

Igår kl. 22.45 ankom min mor til Keflavik Airport. Jeg havde ikke fortalt hende at jeg ville stå der når hun kom - så hun blev noget overrasket :) Meningen var at hun selv skulle køre i vores lejede bil til min by men min chef var så sød at tilbyde at betale min billet og taxa til lufthavnen, så jeg kunne møde hender der. Dejligt :)

Hun havde taget lidt gaver med fra hende selv, bedste og John og Signe Sofie. Så se her hvad jeg var så heldig at få:

Og idag i min pakkekalender fik jeg ikke mindre end de fantastiske nissehoveder :D JUBIIII.



For et stykke tid siden vendte vi hjem efter en lang men god dag i Reykjavik. Men nu skal vi snart spise!

Dagens menu: Ovn fritter med bearnaise sovs og pebberbøffer + salat. Så jeg klager ikke! Det er hundrede år siden nogen har lavet en hel middag til mig - så jeg er i himlen !

Her kan I lige se lidt billeder fra dagens strabadser.

Her ses nogle billeder fra Hallgrimskirkja i Reykjavik:




Vi var også rundt i næsten ALLE butikker på shoppinggaden Laugarvegur:


Og selvfølgelig spiste vi den kendte islandske "Pylsa" til middagsmad:



Billeder fra koncerthuset i Reykjavik - selvfølgelig fantastisk dansk design! :)






Da vi kom hjem skulle vi lige have flatkökur med hangikjöt og tørfisk med smør ;)



Imorgen skal vi ud på hesteryg - det skal nok blive et farligt syn. hehe.

Men nu skal vi spise og derefter klippe og klistre med kravlenisser, julestjerner og julehjerter som mor har taget med fra Danmark. Rigtig hygge!

Mange hygge knus Maria (og mutti)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar