onsdag den 20. juni 2012

Afmæli! (Fødselsdag!)


Hip hurra! Nu er jeg 20, og det blev fejret med god stil :)
Først vil jeg lige starte med, at sige MANGE MANGE tak for alle hilsenerne og MANGE MANGE tak for de lækre gaver jeg har fået. Nu har jeg penge nok til min tur rundt om Island i juli - dejligt :)

Min dag startede med, at jeg om morgenen (helt mutters alene) pakkede gaver op i min seng :) Det var lidt mærkeligt at blive vækket af mit vækkeur i stedet for familien der sang fødselsdagssang.

Her er nogle af de pakker jeg fik:

Så hoppede jeg i varmt tøj (det var gråvejr) fordi vi skulle på udflugt med arbejdet. Men inden vi tog af sted, fik jeg et meget sødt kort og en stor flot pakke som indeholdt den lækreste islandske sweater, af arbejdet!

Så tog vi på udflugt og grillede burgere - der blev selvfølgelig også sunget fødselsdagssang for mig og jeg delte slikkepinde ud til drengene :)   

Her er billeder fra turen:









Om aftenen tog jeg på Tapas restaurant med to af mine veninder. Vi fik lækker mad og fordi jeg havde fødselsdag fik jeg gratis dessert med stjernekastere og det hele ;)





På fredag skal der være BIG PARTY så jeg tror godt man kan sige, at jeg bliver fejret med manér. 
Og så er det jo sådan, at man SKAL VÆRE 20 ÅR, for at købe alkohol på Island. Så selvfølgelig var vin-butikken mit første stop efter arbejde. Jeg gik ind og valgte en god champagne og gik stor-smilende hen til manden ved kasseapparatet - jeg havde mit kørekort klar! Nu skete det værste af det hele: Han spurgte mig ikke engang efter ID :( Årh manner! 

Tak igen og vi ses snart, Danmark :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar