torsdag den 20. oktober 2011

Luft i maven og lækre hotdogs!

Puha, er lige kommet hjem efter endnu en pilates time! Første gang var i tirsdags og min krop havde det ikke godt onsdag morgen og idag med. Men efter denne her time, har jeg faktisk ikke så ondt i min krop - måske fordi jeg tog en tur i den lækre hot tub (som jeg må benytte gratis når jeg går til pilates). Det regnede udenfor og jeg sad bare der i 39 grader varmt, dampende vand.. Mmmmhhh...
Og i sidste pilates time skete der noget virkelig sjovt (synes jeg). Èn af de islandske damer pruttede HELT vildt højt og i lang tid da vi lavede mavebøjninger. HAHA! Det var simpelthen så sjovt - men ingen grinte så jeg fortsatte mine mavebøjninger med et stort smil på læberne. haha

Nå, men alstå igår (onsdag) var jeg først til islandsk og derefter tog jeg med Kete and Kathi hjem i deres kollegie hvor jeg var med til "German night"! Der blev lavet tysk pastasalat (jeg havde nu forventet wurst og sauerkraut, men pyt) og der blev snakket tysk. Det var meget hyggeligt og sjovt at høre om de forskellige personers lande som også bor i kollegiet. Og siden jeg spiste gratis der - så har jeg lovet at lave en "Danish night" , jeg tror den står på frikadeller og kartofler :P
Éfter middagen blev vi inviteret til en uni-fest downtown og selvfølgelig takkede vi ikke nej - så fest på en onsdag jo jo!
Og inden vi tog hjem, skulle vi lige smage den MEGET berømte islandske spise - den såkaldte "Pylsa" som egentlig er en hotdog med kogt pølse, sennep, ketchup, løg m.m. Her ses et billede af mig og Kete med "Pylsa":



I mandags ankom Matti min fætter til Island med hans baskethold fra Sjælland. Så selvfølgelig skulle jeg se ham spille en kamp, så tirsdag tog jeg bussen hen for at se ham spille. De var gode! Men tabte desværre :(
Her er nogle billeder:












Da kampen var færdig vendte jeg snuden hjem mod Moso og jeg fik et chock da vi nåede Moso. Der var et tyndt lag sne overalt! puha, og frost. Det var meeeega koldt. Billeder herunder:


 

Og så skal i alstå lige høre historien om de sidste to billeder herunder. Det første billede er bygningen lige ved siden af min lejlighed - det er der det mega-berømte band Sigur Ros øver/indspiller deres sange. Nå men altså, tirsdag da jeg kom hjem kunne jeg høre dem spille. Så jeg tog det første billede som bevis på at de var der i og med at gardinerne er rullet ned så snu fans som mig ikke kan tage billeder af dem. Nå, men så tænkte jeg at jeg kunne gå rundt om huset og om på den anden side for at se om jeg kunne se dem der - og det kunne jeg!!! Jeg kunne se en af dem sidde ved mixer pulten. Jeg sneg mig op til vinduet og satte mit kamera helt op til vinduet men så skete det der ikke måtte ske - jeg blev opdaget! Han pegede på mig og jeg blev skide bange og løb alt hvad jeg kunne hjem , så det blev desværre kun til det sidste skod billede igennem vinduet.... :p


Håber I har nydt jeres ferie - jeg har ingen haft men jeg overlever nok - håber jeg. ;)
Ég er ad djamma um helgina (Jeg fester i weekenden) hvis der skulle være nogen tvivl om det. :)
Alle gode tanker herfra.

Knus og kram 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar