tirsdag den 31. juli 2012

Hele kysten rundt

Hej alle! 

I går vendte jeg hjem efter den mest fantastiske tur rundt om Island! To uger med camping i telt og fuld fart over feltet var alle pengene værd :)

Der er simpelthen så meget at fortælle om, så jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive om... Men vi så søpapegøjer helt tæt på, hikede på en gletsjer, spiste is med øl-smag og meget mere :) Det var solskinsvejr det meste af turen og vi nåede hele vejen rundt langs Islands kyst, selvom vores bil gik i stykker på 3. dagen.
Billeder fra turen:




































Og så fik jeg en super dejlig nyhed i går: Jeg er blevet optaget på ergoterapeut uddannelsen i Odense med start den 4. februar 2013! Jeg glæder mig SÅ meget til at starte :) Og og og, så har jeg fået job i gode gamle FØTEX igen. Kan det næsten blive bedre??? !!!

28 dage så er jeg hjemme på dansk jord igen - nu vil jeg bare nyde min sidste tid heroppe - på torsdag tager jeg af sted til Islands mest berømte festival!

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen derhjemme - nu er der ikke længe til :)

Islandske sommerknus
Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar