søndag den 15. juli 2012

Road trip i to uger

En dansker (det er mig), en tysker, en østriger og to polakker - vi skal på to uger kører Island rundt. HU HA jeg glæder mig :) Jeg har næsten pakket alt nu, både telt, sovepose, tøj, mad og meget mere. Og tro det eller ej, det er mig der skal kører bilen som I kan se nedenfor.


Vi kører i morgen på et eller andet tidspunkt når jeg har hentet bilen og så begynder vores to uger lange camping tur rundt om Island. Vi starter med vest-Island og slutter dermed sydpå og ender i Reykjavik igen.
Jeg tror hele ruten er sådan cirka 2000 km..
Vi vender tilbage mandag d. 30. juli.

Så I må alle sammen have en god slutning på juli måned og så vender jeg tilbage med flere billeder når jeg kommer hjem fra turen :)

Her er lige nogle billeder fra i går, hvor tre af mine venner og jeg var på en lille lørdags-tur rundt om Hvalfjorden - og her mødte vi nogle søde køer!





Mange hilsener,

Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar