søndag den 12. august 2012

Alting har en ende....

Her ligger jeg så i min seng, for 5. dag i streg. Jeg har haft influenza men det begynder så småt at blive bedre - jeg håber da, at jeg er frisk nok til at tage på arbejde i morgen! For min tid på Island er ved at rende ud, nu er der kun 16 dage til jeg står på dansk jord. Hvor er det vildt!!

Kete og jeg tog på festival på Vestmannaøerne i starten af måneden og det var bare en super fed oplevelse! Vejret var lækkert og landskabet fantastisk. Vi tog færgen torsdag aften den 2. og var hjemme igen mandag middag.
Festivalen er den største i Island men vi fik os et chok da vi ankom - selve festivals pladsen var meget lille og der var kun en scene. Og oveni det, var det ikke muligt at købe fadøl eller anden form for alkohol på selve pladsen (Islands regler mht. alkohol er lidt tosset) men så var det da heldigt at vi selv havde en smule med hjemmefra :)

Her er nogle billeder fra turen:








 Og selveste RONAN KEATING optrådte :D





Efter jeg kom hjem fra festivalen stod det igen på arbejde. Jeg har nu 10 arbejdsdage tilbage og det hele er som det plejer. Det bliver virkelig mærkeligt at sige farvel, men heldigvis ikke endnu :)

I går blev Reykjaviks årlige Gay Pride afholdt og det skulle vi selvfølgelig være med til :) Billeder herunder:
















Kete min tyske veninde tager hjem i nat, så her senere skal vi alle sammen ud og spise og sige farvel til hende. Det er helt mærkeligt at de mennesker som jeg har kendt i 1 år begynder at tage hjem nu, men alting har en ende...


I skal nok høre fra mig en enkelt eller to gange endnu - hvis jeg altså får tid ;)

Mange hilsener
Maria!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar