torsdag den 23. august 2012

Farvel og goddag

Hej alle mine trofaste læsere igennem 1 HELT ÅR!

Jeg er lige kommet hjem fra en hyggelig tur med Kata (islandsk) i Reykjavik for at spise sushi og pigehygge. Nu sidder jeg så her og kigger rundt i min lejlighed som er total rodet og trænger til en kærlig omgang men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen. I morgen har jeg sidste dag på arbejde og det bliver SÅ svært at sige farvel - det er nok derfor jeg er gået i slowmotion..... Uf, jeg vil ikke sige farvel til alle de søde kollegaer og de handicappede....Men det er altså i morgen. :(
Jeg er heller ikke begyndt at pakke selvom det nok var en GOD idé (og ja, jeg har stadig en del at tage med hjem, selvom jeg har givet Røde Kors næsten halvdelen af alt mit tøj). ARG!
Jeg var også inde på organisations kontoret i dag for at sige farvel og få underskrevet de sidste papirer. :/

I morgen aften skal jeg i biffen med Monika så vi skal bare hygge.

Lørdag til Søndag skal jeg med 3 piger til gletsjer lagunen og se et fyrværkeri-show. Vi skal sove i telt så det bliver da spændende om jeg kommer hjem som en istap ;) haha.

Mandag holder jeg farvel-middag for alle mine dejlige venner! Jeg skal selv stå i køkkenet og kokkerere en lækker afrikansk pebersuppe. Bare jeg ikke laver ged i den!

Og tirsdag, ja.... Farvel kære Island. Jeg vil savne det hele og især den fantastiske natur. suk....


Det var min sidste blogpost for min tid heroppe. VI SES ALLE SAMMEN - og jeg glæder mig meget!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar